Замислюватися про важливість і ступінь складності обраної професії починаєш, як правило, тоді, коли переходиш від теорії до практики. Студентам-практикантам нашого НВК випала чудова нагода дізнатися про переваги й недоліки професії педагога, вони мали змогу випробувати себе, самореалізуватися у педагогічній діяльності. Огар Ж. О., Давиденко Т. С. вперше у своєму житті, виступили в ролі вчителя, спробували передати учням свої знання та сформувати у них відповідні уміння й навички. Протягом шести тижнів практики, за планом, вони повинні відвідувати уроки своїх наставників, самі проводити уроки у певному класі. Під час практики у закладі працюють з учнями початкових класів. Майбутні вчительки завзято діляться своїми враження, переживаннями та планами. А ми сподіваємося, що дівчатам їхня практика запам’ятається як щось світле і позитивне та надасть упевненості у вибраній професії.
Як говорив, А. Дістерверг "Без прагнення до наукової роботи учитель неминуче потрапляє під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Професія педагога потребує ретельної підготовки до кожного уроку, міцної витримки, море терпіння, а головне – любові до дітей та гармонії з самим собою. Учитель повинен повністю віддаватися своїй роботі і любити її, оскільки працює з дітьми і водночас є їхнім наставником, радником, вихователем".
Успіху вам, дівчата!
|