Правильно організований режим дня – неодмінна умова нормального фізичного розвитку дитини, зміцнення її здоров’я, підтримання високого рівня фізичної і розумової працездатності. Установлений режимом певний ритм життя сприяє нормальному перебігу всіх фізіологічних процесів в організмі. Потреби дитини у сні, харчуванні, чистоті, зміні видів діяльності, прогулянках на повітрі зумовлюють відповідний режим дня, що має важливе значення для збереження і зміцнення її здоров’я, повноцінного розвитку.
Активна діяльність повинна чергуватися з відпочинком для відновлення сил організму.
РЕЖИМ ДНЯ
різновікової групи від 3-х до 6 років дошкільного підрозділі Сомівського НВК "ЗНЗ І-ІІ ст. - ДНЗ"
№ з/п
|
РЕЖИМНІ ПРОЦЕСИ
|
ГОДИНИ
|
1.
|
Ранковий прийом дітей (за сприятливих погодних умов на вулиці): ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми.
|
07.30 – 08.10
|
2.
|
Ранкова гімнастика.
|
08.10 – 08.25
|
3.
|
Підготовка до сніданку. Сніданок.
|
08.25 – 08.50
|
4.
|
Заняття І.
|
08.50 – 09.15
|
5.
|
Перерва.
|
09.15 – 09.25
|
6.
|
Заняття ІІ.
|
09.25 – 09.50
|
7.
|
Перерва.
|
09.50 – 10.00
|
8.
|
Заняття ІІІ.
|
10.00 – 10.25
|
9.
|
Підготовка до прогулянки. Прогулянка.
|
10.25 – 12.40
|
10.
|
Підготовка до обіду. Обід.
|
12.40 – 13.00
|
11.
|
Сон.
|
13.00 – 15.00
|
12.
|
Поступовий підйом.
|
15.00 – 15.10
|
13.
|
Підготовка до вечері. Вечеря.
|
15.10 – 15.25
|
14.
|
Заняття IV.
|
15.25 – 15.50
|
15.
|
Гурткова робота.
|
15.50 – 16.15
|
16.
|
Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Самостійна діяльність дітей (ігрова, трудова, художня, комунікативно-мовленнєва), індивідуальна робота з дітьми. Бесіди з батьками.
|
16.15 – 18.00
|
17.
|
Повернення додому.
|
18.00
|
|